آخرین اخبار
کد مطلب: 146536
شفافيت راي نمايندگان چهارمحال و بختياري در طرح «شفافيت آرا»
تاریخ انتشار : 1399/11/18 09:37:29
نمایش : 765
هر چهارنماينده چهارمحال و بختياري در مجلس موافق طرح شفافيت آرا بوده که 3 نفر به اين طرح راي مثبت داده و نماينده مردم لردگان نيز که در شرايط قرنطينه به سر مي‌برد اظهار داشت از موافقين و امضا کنندگان طرح اوليه بوده است.
به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرگزاري فارس از شهرکرد هر چهار نماينده استان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي  با اطلاع‌رساني در پيج و کانال‌هاي رسمي خود از دادن راي مثبت و حمايت از از طرح شفافيت آرا خبر دادند.

پيج رسمي اميرقلي جعفري در اينستاگرام با گذاشتن پستي از دادن راي موافق به اين طرح خبر داد.

رئيس مجمع نمايندگان استان و نماينده مردم بروجن  در اين پست اظهار داشت: به طرح شفافيت آرا راي مثبت دادم و متاسفانه چون دو سوم راي نياز داشت سه راي کم آورد.

قدرت‌الله حمزه نيز با گذاشتن رو نوشت درخواست پيگيري مجدد اين طرح در پيج رسمي اينستاگرامي خود بيان داشت: من با تعدادي از نمايندگان با جمع‌آوري امضا به دنبال طرح مجدد اين موضوع در صحن علني خواهيم بود.

نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي اضافه کرد: همه تلاش خود را براي تصويب اين طرح خواهم کرد.

احمد راستينه نيز در توييتي با اشاره به راي مثبت خود به اين طرح دليل راي نياوردن آن را تشريح کرد.

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس با بيان اينکه شفافيت گامي است براي نجات کشور از فساد و تبعيض اظهار داشت: به دنبال جمع‌آوري امضا و رسيدن اين طرح به حدنصاب هستم.

حسين باميري نماينده مردم لردگان و خانميرزا  که در زمان راي‌گيري اين طرح به دليل ابتلا به ويروس کرونا در قرنطينه به سر مي‌برد در جواب يکي از اهالي حوزه انتخابي خود در زمينه اعلام موضع در خصوص طرح شفافيت آرا گفت: من خودم از جمله امضا کنندگان طرح اوليه شفافيت آرا بوده‌ام.

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس